Як зробити себе краще? Як перетворитися в хорошого і цікавого співрозмовника?
У всьому, в нашому житті, перш ніж щось робити добре, потрібно попередньо попрактикуватися і мати свій індивідуальний досвід помилок.
Щоб значно вдосконалити свої комунікативні навички, вам необхідна впевненість і харизма.
Представляємо вашій увазі 8 порад, які допоможуть вам досягти найбільшої ефективності:
1. Почніть з банального – читання характерною літератури. Існують сотні книг про те, як розвинути в собі впевненість і використовувати її в своїх інтересах. Навіть якщо ви вважаєте, що вся література такого роду – порожній звук, то повірте хоча б кілька корисних “штучок” з однієї такої книги ви для себе точно підкреслите, як би специфічно ви до неї не ставилися.
2. Навчайтеся. Існує TED Talks на ютубі, різні підкасти і мільйони різних ресурсів, які допоможуть вам розвинути впевненість у собі, а також зроблять вас більш цікавим співрозмовником, за рахунок розширення вашого кругозору.
3. Практикуйтеся в спілкуванні там, де вам буде зручно. Знайдіть для себе місце / захід / збори, де вам буде комфортно спілкуватися з людьми. Та навіть не треба далеко ходити – досить проявити ініціативу на вашому робочому місці і дізнатися, як ідуть справи у ваших колег. Починайте з малого.
4. Не соромтеся просити людей оцінити ваші якості, навряд чи хтось подумає про вас соромно – швидше навпаки. Вам потрібно підтвердити, наскільки ви ефективно використовуєте свій час на розвиток впевненості, а також отримати “оцінку” для того щоб зрозуміти, наскільки далеко ви просунулися.
5. Задавайте дієві і цікаві для себе питання – це важливо. Задаючи змістовні питання свого співрозмовника роблять не тільки більш цікавим вашу розмову, але і сприяють розширення вашого кругозору, а також роблять приємне послугу для співрозмовника. Це можливість для нього відчути себе особливим.
6. Створюйте сильне перше враження про себе. Не соромтеся посміхатися і вже тим більше, не бійтеся вимовляти своє ім’я. Головне не захоплюватися і не видавати себе за невідомо кого.
7. Використовуйте розташовують до себе мови тіла – ніколи не схрещуйте руки, підтримуйте зоровий контакт і намагайтеся використовувати оптимістичний тон у ваших розмовах.